Allereerst wil ik zeggen dat jullie blog er heel mooi uit ziet. Erg leuk hoe jullie de berichten plaatsen en dat jullie ook extra items plaatsen om de blog (naar mijn mening) leuker te maken. De blog is overzichtelijk en helemaal in de stijl van radio 538.
Nu over de opdracht van week 3: het Canvasmodel naar aanleiding van de toekomstverhalen. Op het eerste gezicht vind ik het model er goed uitzien, korte stukjes tekst en het schema is goed gebruikt. Als ik de tekst ga lezen vind ik Customer Segments erg goed uitgelegd, wanneer je dit leest snap je wat er bedoelt wordt. Dat is ook zo bij Customer Relationships, Channels en Value Proposition. We weten nu wat de relatie tot de klant is, via welk kanaal er gecommuniceerd wordt en waar de klant waarde aan hecht. Dit is dus een belangrijk pluspunt.
Wat ik minder vind aan het model is de linkerkant. Sommige stukjes zijn niet helemaal duidelijk, bijvoorbeeld: ‘Alleen niet alleen voor adverteerders naar luisteraars, maar ook tussen radiostation en de luisteraar’. Ik zou het anders formuleren, wat duidelijker maken. Ik wist pas na 3 keer lezen wat er bedoelt werd. Verder zou ik goed nadenken over de key-partners en de key-resources. Ik denk dat deze stukjes tekst eerder omgewisseld moeten worden. Key-partners zijn namelijk alle mensen die je nodig hebt en key-resources zijn de bronnen/factoren die je nodig hebt om iets te maken.
Het model ziet er dus over het algemeen goed uit. De meeste punten zijn goed ingevuld, maar de linkerkant zou eventueel wat beter kunnen.
Hopelijk kunnen jullie iets met deze feedback, succes met de opdrachten die nog gaan komen!
Awesome!!!
BeantwoordenVerwijderenBeste tutorgroep 38,
BeantwoordenVerwijderenAllereerst wil ik zeggen dat jullie blog er heel mooi uit ziet. Erg leuk hoe jullie de berichten plaatsen en dat jullie ook extra items plaatsen om de blog (naar mijn mening) leuker te maken. De blog is overzichtelijk en helemaal in de stijl van radio 538.
Nu over de opdracht van week 3: het Canvasmodel naar aanleiding van de toekomstverhalen. Op het eerste gezicht vind ik het model er goed uitzien, korte stukjes tekst en het schema is goed gebruikt. Als ik de tekst ga lezen vind ik Customer Segments erg goed uitgelegd, wanneer je dit leest snap je wat er bedoelt wordt. Dat is ook zo bij Customer Relationships, Channels en Value Proposition. We weten nu wat de relatie tot de klant is, via welk kanaal er gecommuniceerd wordt en waar de klant waarde aan hecht. Dit is dus een belangrijk pluspunt.
Wat ik minder vind aan het model is de linkerkant. Sommige stukjes zijn niet helemaal duidelijk, bijvoorbeeld: ‘Alleen niet alleen voor adverteerders naar luisteraars, maar ook tussen radiostation en de luisteraar’. Ik zou het anders formuleren, wat duidelijker maken. Ik wist pas na 3 keer lezen wat er bedoelt werd. Verder zou ik goed nadenken over de key-partners en de key-resources. Ik denk dat deze stukjes tekst eerder omgewisseld moeten worden. Key-partners zijn namelijk alle mensen die je nodig hebt en key-resources zijn de bronnen/factoren die je nodig hebt om iets te maken.
Het model ziet er dus over het algemeen goed uit. De meeste punten zijn goed ingevuld, maar de linkerkant zou eventueel wat beter kunnen.
Hopelijk kunnen jullie iets met deze feedback, succes met de opdrachten die nog gaan komen!
Groetjes,
Tutorgroep 34, Spotify